kwietnia 07, 2013

Dziś zapowiada się trening z Sylwią Wiesenberg!


"Moim marzeniem jest, żeby każda kobieta stanęła przed lustrem i powiedziała: KOCHAM SWOJE CIAŁO". Słowa, od których dziś rozpoczęłam post nie należą do mnie, ale do pewnej fascynującej fitnesski, która ma zamiar porwać Polki w wir dbania o własna figurę. Tak, to dzisiaj zapowiada się trening z Sylwią Wiesengerg! Odkryłam jej ciekawe pomysły, gdy wpadłam na chwilę do księgarni. Książki "Tonique. Energy mat" "Tonique. Born to move" zapowiadają się całkiem nieźle. Kim jest kobieta, która postuluje: "Ciało ma dwa silniki: serce i pupę! Im wyżej 'stoi' pupa, tym lepsze masz samopoczucie" i przekonuje nas, że jej program zmienia nie tylko ciało, ale też duszę?

Kim jest Sylwia Wiesenberg?
Nowa twarz fitnessu, podbiwszy serca Amerykanek, przybywa do nas z USA... z powrotem, gdyż urodziła się w stolicy Polski. U nas przygodę z ruchem zaczynała od akrobatyki, biegania, tańca, czego elementy delikatnie, mam wrażenie, pojawiają się w proponowanych ćwiczeniach. I bardzo dobrze! Która z nas nie chciałaby mieć sexapilu tancerki, szczupłej sylwetki biegaczki i giętkości akrobatki?

Sylwia, instruktorka fitness, dużo podróżowała, zanim zajęła się fitnessem całą sobą. Szalona najpierw wyjechała z Australijczykiem Matthew, którego poznała na dyskotece do Australii Zachodniej. Potem Włochy, USA, Anglia i znów Stany. Przerabiała pracę przy kampanii dietetycznych płatków śniadaniowych. Media trąbią o tym, że rzuciła dobrze płatną pracę w korporacji dla udzielania zajęć fitness za darmo i to w swoim apartamencie. Prawda jest taka, że owszem na zajęcia przychodziło dużo kobiet i Sylwia pomagała im w zrzuceniu kilogramów, ale pracowała w owej korporacji tylko tydzień ;)

Tonique
Program opiera się na założeniu, że nie tylko ćwiczenia są konieczne dla pięknej sylwetki, ale niezbędne też jest odpowiednie odżywianie. Sylwia Wiesenberg łączy swoje dwie pasje jak miłość do ruchu i gotowanie, ucząc kobiety jak ćwiczyć, dbać o ciało, ale też jak przyrządzać posiłki. Program "Tonique" stanowi połączenie "toning", czyli wzmacnianie, ujędrnianie oraz "unique" - unikalny, wyjątkowy. Taką filozofię nasza rodaczka konsekwentnie pokazuje w swoich treningach. Prezentuje ćwiczenia na pośladki, nogi i brzuch. W wersji angielskiej program Tonique możesz znaleźć Tutaj program Tonique część 1 W razie czego dodam, że program treningowy Tonique Fitness można pobrać na oficjalnej stronie internetowej Sylwii. 

Jest na szczęście, również na Youtube, dostępny program w wersji polskiej, bez lektora, ale za to z Sylwią Wiesenberg w całej krasie. Tutaj Sylwia Wiesenberg prezentuje ćwiczenia dla Polek  Przyznam, że ten film zdecydowanie bardziej mi się podoba. Sylwia zachęca do ćwiczeń, pokazuje jak należy ćwiczyć i przede wszystkim zachęca, motywuje całą sobą. Sylwia jest bardzo sympatyczna, energiczna i pięknie się prezentuje. Przekonuje mnie jej dbałość o piękny wygląd w każdym momencie, nawet podczas ćwiczeń. Po prawej fotka z filmiku ;) Słyszałam, że ćwiczy na plaży, a wielu mężczyzn przychodzi na "Plażę Sylwii", żeby popodziwiać jej pośladki, co stało się niemal lokalną historią, w miejscu zamieszkania Sylwii ;) Dziewczyny, bierzemy się za ćwiczenia. Polecam! :>

Sylwia Wiesenberg vs Ewa Chodakowska?
Sylwia Wiesenberg pojawia się już w mediach z całkiem mocnym wejściem - najpierw Dzień Dobry TVN, potem Pytanie na śniadanie, ostatnio widziałam ją nawet wertując Cosmopolitan ;P Wiele osób mówi, że Sylwia Wiesenberg może stanowić konkurencję dla Ewy Chodakowskiej. Moje osobiste odczucia podpowiadają mi, że pewnością media po prostu szykują kolejną bombową postać, kiedy moda na Ewę telewidzom i czytelniczkom pism przeminie. Wtedy nadejdzie czas na Sylwię Wiesenberg, a potem pewnie na kolejną gwiazdę.

   

3 komentarze:

  1. jeszcze nie widziałam jej treningów, muszę się im przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam Sylwię niedawno i jeszcze z nią nie ćwiczyłam, ale myślę, że niedługo to zrobię ;-) Zapraszam do mnie: fit-fit-and-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze o niej słyszę, ale faktycznie jest piękna ;>

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP