lipca 13, 2013

Śniadaniowe inspiracje

Kiedy wstajesz i widzisz chmury oraz deszcz za oknem, od razu wiesz, że dzisiejszy dzień wcale nie zaskoczy cię miłą odmianą pogody. Możesz jednak zaserwować sobie słońce i odrobinę tropików na talerzu. Tak... właśnie dziś postanowiłam tchnąć życie w swoje śniadanie.

Pierwszy kulinarny przepis dla aktywnych, a raczej inspiracja dla was. Zapraszam!

Całość była leciutka. Uwielbiam chrupać muesli w białym serze. Słodka pomarańcza jako dawka witaminy C rewelacyjnie się nadaje na polepszenie humoru. Polecam do tego wypić zieloną herbatę.
Wzięłam ok 130 g białego sera, przyprószyłam go dość mocno cynamonem i przybrązowiłam brązowym cukrem. Do tego, aby całość dało się wymieszać... ;) ...żartuję! żeby śniadanko było leciutkie, a masa gładka, dodałam kilka łyżek śmietany, lub - jak kto woli - mleka. Jogurt naturalny pewnie też się nada! Do tego wrzuciłam co mi przyszło na myśl, czyli muesli z bakaliami, może być z Twoimi ulubionymi owocami, nawet z czekoladą. I do tego główny składnik tropikalny - POMARAŃCZA! Wystarczy jedna. Obierz, podziel na cząstki, a każdą z nich pokrój na 3 części. Enjoy!

1 komentarz:

  1. uwielbiam takie śniadania, białko muesli i owoce rano wskazane:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP