sierpnia 05, 2013

Misz-masz i pośladki

O samych pozytywnych rzeczach. Ładne pośladki na dziś! Dziewczyny, motywujemy się dziś do ćwiczeń i zdobywamy piękne pośladki! Grajmy o piękno dzisiaj!


Korzystając z okazji, chciałam troszkę z innej beczki, tak od siebie. Bardzo chciałabym Wam podziękować, drogie czytelniczki i drodzy czytelnicy i zwłaszcza każdemu, kto zostawił komentarz. Mój blog istnieje w prawdzie już 4 miesiące, a pierwsze 3 postawione były pod znakiem publikacji bez komentarzy, gdyż mało kto słyszał o 'Positive Attitude Towards Life' i żeby przede wszystkim pokazać Wam tematy w jakich się lubuję, o czym piszę i co chciałabym Wam przekazać. Obecnie na blogu zrobił się spory ruch, co niezwykle mnie cieszy. Gorąco pragnę by ten ruch jeszcze bardziej się rozwijał. Pamiętam, jak moje pierwsze 1 000 w miesiącu przeżywałam nie mniej niż następne 2 000 i dzienne 200 odwiedzin. Będzie emocjonująco, jeśli przemierzymy cały sierpień z takim hukiem, z jakim weszliśmy w ten miesiąc! Każdy komentarz motywuje mnie nie tylko do pisania, lecz także do treningów. Przede wszystkim każdy komentarz jest dla mnie sporą radością, więc dziękuję i... proszę o jeszcze! ;) Planuję równie emocjonujące posty co wcześniej i nowe tematy! Będzie co czytać! Trzymajcie się fit-maniaczki. Zaglądajcie tu częściej! Keep positive!

W tej pozytywnej atmosferze, oto następne pośladki dla Was:

12 komentarzy:

  1. tak trzymaj! Twoj blog jest na liscie blogow fit

    www.blogifit.blogspot.com

    jak dodasz banerek z aktywnym linkiem do spisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie mi bardzo miło (ucięło)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, cos o tym wiem- odwiedziny, a szczególnie komentarze niesamowicie motywują do dalszego pisania. Ja przeżywam każdą wizytę (pewnie syndrom tego, że na blog dziennie wchodzi duuzo mniej osób). Nie ukrywam, że blog niesamowicie pomaga mi trzymać fason w odchudzaniu. Już samo czytanie wpisów innych dziewczyn jest fajne, a jak ktoś czyta mnie... jej!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie coś mniej pozytywnie ;). Muszę do was wszystkich zaglądać częściej ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię serdecznie. 'Positive Attitude Towards Life' zawsze jest dla Ciebie otwarty. Codziennie lub co dwa dni pojawiają się nowe posty. Wicąż będzie coś nowego.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja też potrzebuję motywacji od Was fitkobiety. Zaglądajcie do mnie! Dziś planuje pośladki z Mel B ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. U mnie będzie teraz sporo pozytywnych motywacji!
      Podaj adres Twojego bloga to od razu wpadam! Moją wizytę masz jak w banku ;)

      Usuń
  6. uuu jakie pośladki :) cudo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zauważyłam, że odkąd chodzę schodami mój tyłek znacznie się zmienił:) na pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja ostatnio tez się wzięłam za pośladki (http://dietaprzedslubem.blogspot.com/2013/08/posladki-czesc-2.html) i mam nadzieję, że efekty będą takie jak na zdjęciach.

    Przy okazji - fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Twój blog też jest niczego sobie i też mi się spodobał ;)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP