sierpnia 06, 2013

Sierpniowe pomysły na ruch

Początek sierpnia zaowocował bardzo ciekawie spalonymi kaloriami, że aż uzbierały się super pomysły na letnią aktywność na wakacjach. Dziś oddaję w wasze ręce, w razie nudy gdyby Was dopadła, idee na aktywność fizyczną na wakacjach.

* Rower wodny
* Siatkówka plażowa
* Kitesurfing
* Jogging na plaży

Otwieram burzę mózgów na najfajniejsze pomysły na letnią aktywność! Jeśli masz jakiś ciekawy pomysł, robiłaś coś fantastycznego, jeśli nie zostało to wymienione - pisz śmiało! Dzięki temu każda z nas może czerpać inspiracje na weekendowe wyjazdy ;)

7 komentarzy:

  1. proponuje basen i pływanie, rolki, rower. spacery,. wieczorne bieganie :)

    ja na rowerze robię 20 km bez problemu więc spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tagłam Cię, szczegóły: http://annaubis.blogspot.com/2013/08/kolejne-7-taktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki^^ ;) hihihii, teraz to już muszę skrobnąć 7 faktów ;)))

      Usuń
  3. aktywnosci: asg bądź paintball, rolki, wakacje to wspaniały czas by zaczać przygodę ze wspinaczką (np w krakowie organizują kursy na świeżym powietrzu)

    OdpowiedzUsuń
  4. shopping jako sport bardzo mi się podoba :D gorzej tylko z portfelem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Cieszę, że zauważyłaś mój mały żarcik! Mam to do siebie, że dłużej chodzę, oglądam niż kupuję, więc nie ma zbyt dużych strat ;)))

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP