sierpnia 13, 2013

Wakacyjne motywacje

Jestem na wakacjach. Od piątku do kolejnego piątku. Trudno mi ćwiczyć. Dodatkowo walczę z wakacyjnymi pokusami w postaci kręconych lodów, gofrów i lenistwa. Jednak zaplanowałam kilka postów, żeby nikt się nie martwił, że o Was zapomniałam, drogie czytelniczki i czytelnicy. Zapewniam Wam ostrą dawkę wakacyjnych motywacji, za kilka dni nowe ćwiczenia na pośladki i nogi. Tymczasem ja, udaję się oddać opalaniu i pocić się zamiast na treningach to... w jakiś inny sposób. Przewiduję dużo marszy na plażę i pływania. Jak uda mi się zachować "swoją" wagę? Zobaczymy ;) Trzymajcie kciuki.




3 komentarze:

  1. Nie daj się kusić i motywuj się takimi zdjęciami ile wlezie, a będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chyba będę musiała zaplanować trochę postów na czas, kiedy będę poza domem ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP