września 09, 2013

MapMyRun !


Dziennik internetowy, czyli o skarbie każdego runnera i każdej fitnesski. O darze współczesnej techniki, które w kilku kliknięciach pozwala zapisać i przeliczyć na spalone kalorie pełny treningów każdy dzień. Swoje wyniki, treningi, pokonywane trasy i zjadane jedzenie zapisuję na MapMyRun.com. Jest darmowy!
 
MapMyRun pozwala na stworzenie swojego dziennika naprawdę w najdrobniejszych szczegółach. Zapiszesz tam niemal cały swój dzień. Ledwo wstaniesz masz możliwość zapisania liczby godzin snu, zmierzonej swojej wagi i nastroju. Dzięki tym danym jak i wielu innym MapMyRun tworzy wykresy, które pozwolą Ci kontrolować przykładowo swoją wagę, widzieć spadki i przybieranie kilogramów. Po śniadaniu możesz zapisać to, co zjadałaś, wybierając spośród podanych w bazie produktów tworzonych przez innych użytkowników serwisu lub dodać swoje. Podajesz ilość i wskakuje. Dziennik sam liczy ile zjadłaś kalorii, tłuszczu, węglowodanów, białek, a nawet minerałów i błonnika. Możesz podać na jakiej diecie jesteś (np.wysokobiałkowej, niskowęglowodanowej, wegańskiej) i zobaczyć ile danego dnia pozostało Ci do zjedzenia kalorii.


Potem biegniesz na trening, jeśli masz urządzenie mierzące Twoją trasę lub puls, możesz podłączyć je i wrzucić dane do Twojego dziennika, jeśli nie, masz możliwość stworzenia trasy. Wyświetla Ci się mapa, a Ty tylko rysujesz trasę zaznaczając kilka ulic po drodze. Byłam zdziwiona, kiedy MapMyRun odnalazł także dróżki w moim pobliskim lesie i ścieżki rowerowe. Serwis sam wylicza Ci spalone kalorie, przebyte kilometry i dodaje je do Twoich treningów. Bieganie to nie tylko jedna z dostępnych aktywności, którą możesz zalogować. Całe szczęście! Loguj od pływania, siatkówki, jazdy na BMXie, wspinaniu (o kilkunastu stopniach intensywności), ćwiczeń na siłowni, wyciskania sztangi, po serie brzuszków, podskoki, odmiany jogi i aerobiku, tańca - salsa, taniec towarzyski, balet, hip-hop. W zależności od wybranej kategorii i czasu ile ćwiczyłaś lub serii ćwiczeń, przepłyniętych dystansów MapMyRun wylicza Ci spalone podczas treningu kalorie.
Oto moje ostatnie zestawienia. Tygodniowe od  31 sierpnia do 7 września, jakiś wcześniejszy z sierpnia.


Treningi, ilość pokonanych kilometrów oraz spalone kalorie możesz obserwować na desce treningów oraz tygodniowych, miesięcznych i rocznych wykresach. Poniżej kilka przykładów.
  Za ilustracje posłużyły mi print screeny wyników mojego profilu z mapmyrun.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP