lutego 15, 2014

Celebrytki w Walentynki na ćwiczeniach

Celebryci widać też zarazili się miłością, lecz tak jak my fitmaniaczki - do sportu. Zamiast świętować ten dzień przy walentynkowej porcji lodów czy czekoladowego deseru, wolą odwrotnie - spalać kalorie biegając, trenując albo ćwicząc jogę. Oni też nie odpuszczają. Święto czy nie - wypada dzień treningu to ćwiczą. Zobaczmy, jak w Walentynki wyglądają zapracowane gwiazdy.

Ashley Greene
Spodobał mi się jej kubek, bidon, termos? Jakkolwiek go nazwać ma dużą pojemność i jest idealny na trening. Ciekawe, gdzie można go dostać... ;)
Charlize Theron
Zamaskowana pewnie ucieka przed paparazzim, by w spokoju wrócić do domu po uprawianej jodze.
Gwyneth Paltrow 
Patrzcie na jej sylwetkę! Bardzo mi się podoba. Gdybym klub fitness miała tuż obok domu, tak jak Gwyneth, byłoby to spełnienie moich marzeń ;)
Lea Michele 
Powiew świeżego powietrza wcale nie z nadmorza. Lea biega wzdłuż Runyon Canyon w Los Angeles. Musiałabym się dobrze zastanowić, czy zamieniłabym się za mój cudowny las i łąki...
Źródło: popsugar.com

4 komentarze:

  1. Lea Michele jest zachwycająca! Tak bym chciała wyglądać jak biegam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biegałam w Walentynki :) Skorzystałam z okazji, że byłam na wsi, zabrałam psy i w las! Było super, świetna odmiana od biegania po asfaltowych ścieżkach w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż miło poczytać ;) Mi też najlepiej biega się w lesie. Pies jednak odmienia cały trening, jest o wiele weselej! ;D Niestety mój zachorował i odszedł jakiś czas temu, więc już nie mam kompana i jakoś nawet motywacja do wyjścia nawet na zwykły spacer też gdzieś wyparowała...

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP