marca 10, 2014

Day off

Po ostatnich dwóch dniach stwierdzam, że potrzebuję wolnego. Zbyt szybkie tempo życia, nawał pracy, obowiązków i spraw do załatwienia ode mnie wreszcie wymagam zwolnienia. Domaga się tego też reakcja zmęczenia organizmu zarazem - każdy przecież kiedy wsłucha się w organizm usłyszy "help" albo "już dłużej tak nie dam rady". Wolne od treningów, pracy na studia, wolne od głębokich analiz i skrupulatnego myślenia. Szkoda, że tak zabiegany grafik powoduje też wolne od relaksu i odpoczynku a tego bardzo potrzebuję.

Zbieram więc wszystkie szybkie, ekspresowe sposoby relaksu i odpoczynku.

Gorący prysznic

Rozluźnianie mięśni szyi

Zamknięcie oczu na kilka chwil

Kubek herbaty

10 minut czytania ulubionej gazety

Wywietrzenie pokoju

Relaksacyjna i odprężająca muzyka



7 komentarzy:

  1. Dzień wolny, a potem zdwojona siła do dalszego działania. To jest to!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Day off zawsze musi być :D jeden dzień lenistwa się należy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Nominowałam Cię Liebster Blog Award, więcej informacji znajdziesz tutaj: http://zdrowiwlodzi.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-poznajcie-mnie.html. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja znowu potrzebuję i łaknę większego tempa! <3

    https://www.facebook.com/HandbookOfPostiveThinking/photos/a.533115290087382.1073741827.532203473511897/685542094844700/?type=1

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP