kwietnia 11, 2014

Wyzwanie z przysiadami - zadbaj o swoje pośladki na lato!

Podjęłam nowe wyzwanie z przysiadami! Codziennie, z przerwami co trzy dni, robimy przysiady, za każdym razem o 10 więcej niż poprzednio. Stawka wzrasta, a nasze pośladki stają się jędrniejsze, twardsze i bardziej wyrzeźbione. Mamy na to 30 dni. Do dzieła!!!

Zachęciły mnie do tego dziewczyny z "Wellness w stylu Lideron", czyli funpage'u na Facebooku promującego zdrowy styl życia, fitness i wellness, na którym publikuje nie tylko założycielka, ale cała grupa aktywnych dziewczyn. Powiek krótko, że utrzymuje się tam świetny klimat, świetna zabawa, udzielamy sobie wzajemnie porad, wsparcia i motywujemy.

Zapraszam wszystkich chętnych poprawić swoje pośladki na zbliżające się wiosenne i letnie ciepłe dni. Każdej przyda się wymodelować trochę swoją pupę, tym bardziej jeśli mamy zamiar pokazać się w bikini czy po prostu ładnie wyglądać tego lata w shortach. Wprawdzie dla mnie to wyzwanie to uzupełnienie treningów, lecz przecież kto powiedział, że nie można sobie stawiać wyżej poprzeczek? już siebie widzę przy 27 dniu ;) Zaczynamy wszyscy!! Do squats!!

3 komentarze:

  1. Warto robić przysiady. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D chyba też znowu zacznę robić przysiady :D podobno faktycznie to działa ;) powodzonka i czekam na relacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam to wyzwanie 21 dni temu. Dziś znalazłam Twojego bloga i ten post...
    Muszę powiedzieć jedno - działa! :)
    Mam nadzieję,że Ty też jesteś zadowolona z wyników! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP