czerwca 26, 2014

Wracam do gry

Drodzy Czytelnicy, po wielkim czasie ciszy na blogu pojawia się nie burza, lecz słoneczne dni, pełne słów i pozytywnej energii wraz z nową falą postów.

Przyznaję, że dopadło mnie zapracowanie, praca, studia, taniec, fitness, praca, studia, taniec fitness. O obowiązkach, pracy i wysysającej czas sesji akurat na szczęście nie będzie. Każdemu takie sprawy spełzają sen z powiek i mocno przeszkadzają w rozwijaniu pasji i tego, co w życiu kocha się najbardziej. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Wydarzyło się także mnóstwo innych ciekawych wydarzeń, o których w najbliższym czasie Wam opowiem. Za to kochani, proszę Was koniecznie o uśmiech i wyrozumiałość, gdyż nawet najwytrwalszym w swych blogowych postanowieniach pojawiają się chwile pisarskiego zastoju i wielkie powroty z nowych zapałem i weną.


W najbliższym czasie przeczytacie o mojej cudownej podróży do Egiptu, kraju faraonów oraz tanecznych warsztatach, których udzielałam, fitnessowym maratonie, na którym niedawno prowadziłam latino solo i... o mnóstwie innych spraw dla ciekawskich i spragnionych wieści dla aktywnych.

Kochani, zaglądajcie na bloga!
Positive Attitude Towards Life czeka na Was!

W najbliższych dniach co chwilę coś nowego!

4 komentarze:

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP