lipca 07, 2014

Tanecznie przez świat!

Jakiś czas temu mój blog miał chwilowy urlop od nowych postów. Obiecałam Wam zaraz po tym, że zrelacjonuję co robiłam w tym czasie. Mianowicie dostałam propozycję prowadzenia zajęć tanecznych dla Fundacji Pomocy Dzieciom "Ulica". Fundatorem było Fortum Dla Dzieci Śląskich. W rezultacie wszystkie soboty miałam zajęte, kalendarz pękał w szwach, a pozostałe dni wolne poświęcałam na przygotowywania zajęć, gdyż odbywały się w trybie warsztatowym aż po 5h. Super, prawda?!

Oto moja kochana grupa głodomorków, które dostały stypendia na cykl warsztatów tanecznych i dzielnie w nich wytrwały.


Tak wyglądały nasze warsztaty. Uczyliśmy się kroków bardzo dokładnie. Dzieciaki rozwiązały quiz z wiedzy o stylach tańca, pokazywały improwizowane solówki w kręgu. W ciągu 5 godzin tygodniowo miały okazję do dużego rozwoju i zrobiły niesamowite postępy. A postępować było w czym, gdyż uczestnicy nauczyli się choreografii z fitness dance'u oraz dużo układów do zumby. Dzieciaki miały okazję zakosztować tańców towarzyskich - uczyłam ich jive'a i cha-chy. Dodatkowo oczywiście pochłonęły w szybkim tempie podstawy hip-hopu i pięknie prezentowały go na parkiecie.



Gościliśmy nawet na warsztatach świetnych tancerzy z hip-hopu oraz wspaniałą instruktorkę z fitnessu. Wszystko dla zyskania nowych inspiracji i świeżości, podpatrzenia innych tancerzy oraz zyskania nowych idoli i autorytetów w świecie tańca.




Poniżej zdjęcie z finału, na którym zaprezentowali się rewelacyjnie, roznosząc parkiet. Byli najlepsi z grup tanecznych! ...nic dziwnego, że skromnie grupa obrała sobie nazwę "All stars".

Przygoda niesamowita! Każdy z nas miał okazję się rozwinąć. Dla mnie to niesamowita okazja do podszlifowania umiejętności przekazywania choreografii i nauczania, zwracania uwagi na szczegóły, motywowania do doskonalenia i wydobywania z każdego tego co najlepsze. Oczywiście kondycyjnie też podskoczyłam w górę, gdyż na pierwszych zajęciach zdarzały mi się zadyszki przy liczeniu i podpowiadaniu kroków podczas tańca. Niesamowita przygoda! Wszystkim Wam polecam! Widząc odbicie swojego tańca u innych ludzi, można na nowo zakochać się w tańcu!

2 komentarze:

  1. Wyglądacie rewelacyjnie :) Dzieciaki wyglądają na mega zadowolone :)
    Szkoda, że nie dane mi było zobaczyć finału!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolone były co zajęcia :D Aż mnie dziwiła ich pozytywna energia ;)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP