listopada 08, 2014

Nowości w kosmetykach dla aktywnych

Ostatnio przykładam większą wagę do kosmetyków ze względu na ruch i swoją aktywność fizyczną. Zanieczyszczenia z siłowni, pot w trakcie wysiłku, przechodzenie z budynku do budynku odczuwa moja skóra o wiele bardziej niż "za czasów" siedzącego trybu życia.

Marka Oriflame dla aktywnych przygotowała całkiem zaskakujące kosmetyki. Moim zdaniem w pełni zasługują na miano nowatorskich, nowoczesnych! O ile krem pod prysznic, powiedzmy, już jest coraz częściej spotykany, choć i tak należy do rzadkości, to antyperspirant w kremie to dla mnie nowość! Pierwszyzna! Nigdzie wcześniej podobnego nie znalazłam. Jakby tego było mało obydwa produkty są adresowane dla osób aktywnie uprawiających sport.


Krem pod prysznic WTA Strong Is Beautiful Oriflame ma neutralny zapach, przez co minimalizujemy ryzyko uczuleń. Z moją alergią raczej ufam marce Oriflame, gdyż zawiera naturalne składniki i testowana nie jest na zwierzętach. Pod prysznicem krem zachowuje się bardzo przyzwoicie, nawilża. Dla zmęczonego treningiem ciała i skóry o otwartych naczyńkach krwionośnych z powodu ciepła spowodowanego wysiłkiem jest bardzo przyjemny. Całe szczęście, że nie wysusza, choć też nadzwyczaj nie nawilża. Nietłusta i lekka konsystencja w pełni spełnia moje oczekiwania.

Antyperspirant w kremie Activelle Pure Care Oriflame w pełni zadowoli nawet wybrednych. przy pierwszym produkcie ten budzi już zachwyt. Uniwersalność tego kremowego antyperspirantu polega na tym, że możemy go użyć dosłownie w każdym miejscu. Pod pachami, na dekolcie, plecach, karku - wszędzie, gdzie pocenie w czasie treningu Wam doskwiera. U mnie ten produkt od samego początku jest niezastąpiony na nogach. Kiedy zakładam na trening krótkie spodenki zauważyłam, że pocę się bardziej na udach i łydkach, gdyż nie ma materiału, który wchłaniałby pot. Wierzcie mi, przy 3 serii ćwiczeń jakoś nie uśmiecha mi się ślizgać z potu, dlatego jest przydatny. 


Co do samego użycia, antyperspirant w kremie skutecznie blokuje wydzielanie potu i jest skuteczny. Łatwo się wchłania. Dobrze, że posiada alantoinę, bo łagodzi, a nie podrażnia. Posiada lekki pyłek, pewnie talk, który nie wiem jak traktować - jako plus czy minus - z jednej strony mamy przyjemne uczucie matowej skóry i to na prawdę suchej, a z drugiej - przy zetknięciu z posmarowana antyperspirantem skórą coś nam pod palcami zostaje. Czy zawiera 3x więcej składników nawilżających tego nie zauważyłam, ale też tego po dezodorancie antyperspiracyjnym wcale nie oczekuję. Wystarczy, że skóra po nim jest miękka.


Produkty w ofercie znalazłam dość dawno. Chciałam mieć czas na przetestowanie. Nie jestem pewna, czy są dostępne nadal. Z pewnością klasyczne antyperspiranty w kulce Activele widziałam.


Kosmetyki dwa reklamowane były w otoczeniu tenisistek ze Związku Tenisa Kobiecego, wśród których znalazły się: Caroline Woźniacki, Dominika Cibulko czy Petra Kvitowa. Sygnowane nazwiskami produkty dla aktywnych mają zapewniać całodniową długotrwałą świeżość. Mają nie pozostawiać białych śladów, być bez alkoholu. Zostały także testowane dermatologicznie. Moje wrażenia potwierdzają tyle, że na pewno na kilka godzin wysiłku ta ochrona się sprawdza. Rzeczywiście białych śladów nie zauważyłam. Uczelnie na mojej wrażliwej skórze się nie pojawiło.


Posyłam obrazy produktów jak wyglądały w katalogach. Dołączam także wygląd innych produktów z tych dwóch serii. Miłego oglądania!

Kosmetyki Oriflame możecie dostać tutaj

14 komentarzy:

  1. Rzadko, kiedy mam styczność z Oriflame, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten antyperspirant chętnie kupię jak spotkam w katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam ostatnio w katalogu krem pod prysznic. Mysle, ze krem antyperspiracyjny tez się wkrótce pojawi)

      Usuń
    2. widziałam go teraz w katalogu (takim dodatkowym) :)

      Usuń
  3. Coraz więcej tych antyperspirantów w kremie. Już drugi raz ostatnio o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też w trakcie pisiania tego wpisu widzialam reklame z innej firmy :)

      Usuń
  4. Zaciekawił mnie bardzo ten antyperspirant w kremie !
    Zapraszam do mnie na przepis na fit czekoladowe muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, uwielbiam twoje posty. Są takie pozytywne (nawet jak piszesz o kosmetykach) i dodają energii. Super! Kosmetyki są sensowne (bo niektóre blogerki piszą o jakiś nikomu niepotrzebnych rzeczach) i mnie zainteresowały. Dzięki za info, myślę, że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz to najprzyjemniejszy komentarz jaki moglam dostać. Te slowa są jak miód na moją blogerską duszę. Dzięki ;)
      Pozdrawiam Cię ciepło! ;)

      Usuń
  6. ciekawe produkty... jesli chodzi o antyperspirant to ja od lat uzywam etiaxilu.. smaruje raz w tyg i zero potu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa propozycja. Pewnie się skuszę i poszukam. Czy znajdę ten etiaxil w drogeriach czy aptekach?

      Usuń
  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP