grudnia 31, 2014

FIT & FOTO post - ach, jaki to był piękny czas...

Był to czas... piękny, grudniowy. Co spotkało fitnesskę na swej szalonej drodze? Zobaczcie sami.

Renifery na kartce świątecznej. Ma się te znajomości! Pewna fantastyczna blogerka i jednocześnie moja serdeczna przyjaciółka z Meg's Handmade przysłała mi pocztą taką uroczą kartkę z dwoma filcowymi reniferami. Oczywiście wszystko ręczna praca. Emocje podczas otwierania koperty - bezcenne.


W grudniu, może mało kto pamięta, ale nawiedził nas Mikołaj. Chyba pomyślał, że byłam grzeczna, skoro dostałam takie cacka. Wciąż jaram się rękawiczkami na siłownię.


Dorobiłam się hantelek do ćwiczeń w domu. To znaczy... pożyczyłam.


Dekoracje stwarzają klimat i budują atmosferę wyjątkowości. Nie chciałam tak wprost wspominać o Świętach, które były w minionym czasie poprzez zdjęcie karpia z dzióbkiem i choinki z profilu. Dla mnie to właśnie niepozorne, dyskretne dekoracje stanowią nieodłączny element rodzinnej, ciepłej atmosfery. Magicznie czarują aurę wokół nas. W dodatku świec migoczą i rozświetlają mrok cudownymi kolorami. Sprawiają, że rozmowa przy stole i skupienie się na najbliższych jest prostsze i pełniejsze.


Prezenty, prezenty, prezenty. Będę szczera, wprawdzie dwa kremy z L'Ocoloniali i Oriflame to już wcześniejszy nabytek, i mam zamiar używać ich przez zimę, to płyta oldschoolowego jazzu i soulu to już prezencik całkiem nowy. Ponadto foremki na choinkę z pierników w niezliczonej ilości - chyba ofiarodawca chciał, żebym zapiekła się do ostatnich sił.


Ciepłe skarpety z Etam na samotne wieczory, by rozweselały. To też Wielka Trojka w jednej osobie przyniosła: Dzieciątko, Mikołaj, Gwiazdor. Dziękuję!


Na koniec roku wybudowano nam siłownię na świeżym powietrzu. Prezent na Święta? Byliśmy grzeczni? Jeszcze nie wybrałam się tam, śnieg pewnie zalega. Jak tylko będę z aparatem, na pewno będziecie mieli okazję zobaczyć. W dodatku mam tę siłownię blisko jak rzut kamieniem, gdyż właśnie widzicie ją... z mojego okna.



Kobiecość to znak moich planów na przyszły rok. Jeszcze o nich nie raz usłyszycie. Kim jesteśmy, my kobiety? Jakie jesteśmy? Co kochamy? Co jest naszą tajemnicą? Moje plany zakładają ciągły i niezahamowany rozwój. Udaję się na szkolenie z Zumby Poland. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Mam też stos książek, mających pomóc odnaleźć "to coś".




Masz chrapkę na komentarz?

10 komentarzy:

  1. Świetna ta kartka z łosiami:)) Widzę ze grudzień u Ciebie na bogato:)
    A pomysł z kobiecością bardzo ciekawy... bedę śledzić co wymyślisz:)

    Pięknego 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kartka z łosiami to prawdziwe arcydzieło :) Cieszę się, że będziesz z nami przy kolejnych postach. Tak trzymać!^^
      Dzięki i Tobie też wspaniałego Nowego Roku 2015!

      Usuń
  2. Kartka jest piękna, a siłowni obok mieszkania to zazdroszczę :D No i życzę szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromne! Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku :D

      Usuń
  3. Prześliczne zdjęcia :> Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również wszystkiego najfantastyczniejszego, kochana :)

      Usuń
  4. Robienie tej kartki, to była sama przyjemność! :* Cieszę się, że się podoba :D :D
    Świetne podsumowanie - i równie dobra puenta :) Wszystkiego dobrego, kochana! :*
    Meg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kartkę i za dobre słowo :) Kochana, życzę Ci samych najwspanialszych chwil w Nowym 2015 Roku ;* ;* ;*

      Usuń
  5. Śliczna kartka :). Chyba zaplanuje na następny rok wysłać takie znajomym. Piękny ten grudzień

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP