stycznia 01, 2015

Niezwykłe wyzwania na 2015 rok

Poszukiwałam na ten rok czegoś szczególnego. Postanowienia noworoczne w mojej koncepcji powinny być niestandardowe, niezwykłe, dla każdego inne.  Staram się być wierna samej sobie w ciągu całego roku, tak jakby postanowienie noworoczne obowiązywało każdego dnia. Wiem, że to niełatwe, zwłaszcza dla początkujących. Niestandardowe, wyjątkowe, nietuzinkowe to raczej moja inspiracja na ten rok. By nie zarzucić umysłu wyzwaniami nie do spełnienia i nie porzucić od razu. Dla tego wybrałam dla Was kulinarne, książkowe, fitnessowe, biegowe wyzwania. Podaję dziś propozycje, które pomogą Wam w sformułowaniu własnych postanowień, choć własne już w większości sformułowałam już miesiąc temu. To tylko popchnięcie do działania, ale wszystko zależy od ciebie. Spisz na osobistej kartce, tak jak ja.

Inspiruje nas wszystko dookoła, a nieraz przyjaciółki. To takie dobre dusze, które potrafią ożywić umarłego. I mnie z takiego kreatywnego odrętwienia wyrwała moja przyjaciółka wspominając o kulinarnych wyzwaniach na najbliższy rok. Jedno się na myśl nasuwa: co człowiek nie wymyśli!


przy współpracy z Aliną N z bloga Kolczyki Izoldy,
który post znajdziecie pod tym linkiem.

 
 Źródło: google.com, demotywatory.pl
 Jak wasze postanowienia? Macie jakieś oryginalne?

15 komentarzy:

  1. Ja jeszcze się zastanawiam, ale na pewno coś ciekawego wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo to jest super! :) Podobają mi się takie listy rzeczy do zrobienia. Sama często sobie takie robię :) Szczęśliwego Nowego Roku Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie listy to swietne przypomnienie co nam w duszy gra! ;) Dzięki moja droga, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  3. Najbardziej spodobało mi się postanowienie z książkami, mimo kilku swoich - to wyzwanie zapisuję i będę realizować :))


    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam,
    kararinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, że podejmujesz to ksiazkowe wyzwanie. Podjelam je tez z przyjaciolkami i zapowiada sie super, chociaz... Jeszcze nie wiem, co będę czytać ;) życzę Ci wytrwalosci wrealizacji postanowień i zapraszam tu ponownie ;)

      Usuń
  4. Ja bym chciała każdego dnia się uśmiechać i mieć jak najmniej zmartwień :)
    A Tobie życzę spełnienia marzeń w tym Nowym 2015 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, idealne życzenia! Mam sporo marzeń do spełnienia :D Tobie życzę wszystkiego co najwspanialsze i najszczesliwsze oraz oczywiście zero zmartwień i ciągły uśmiech :D

      Usuń
  5. To wyzwanie czytelnicze też podjęłam ;) Dziś zaczynam pierwszą pozycję z listy!
    Ze swej strony polecam wyzwanie #100happydays!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba pomysł 1000 km w 365 dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już widziałam to wyzwanie z książkami, bodajże na facebooku. Bardzo mi się spodobało :D Ciekawe jest jeszcze to "2 tygodnia zdrowia"! Reszta te niezła, ale już podjęłam swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek z dwutygodniowym zdrowym wyzwaniem pochodzi z bloga: http://kolczykiizoldy.blogspot.com/
    Byłoby miło, gdybyś to zaznaczyła :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam go jednak gdzieś indziej ;) Dlatego wybacz, ale nie zaznaczę tego. Mogłabym skrzywdzić osobę, która pierwsza to zamieściła, a co do tego nie jestem pewna, że jest to autorka ani kolczykiizoldy ani z mojego źródła.

      Usuń
    2. Tyle że pierwszą osobą jest właśnie Kasia. Pomagałam jej zastanawiać się nad tematami wyzwania, więc wiem to z pierwszej ręki. Czy lepiej w ogóle nie zamieszczać informacji?
      Kasia w poście podaje źródło inspiracji, ale też zmieniła część zadań i sama stworzyła grafikę.
      http://kolczykiizoldy.blogspot.de/2014/01/o-realizacji-postanowien-noworocznych_25.html

      Wciąż bardzo proszę o podpisanie. Wierz mi, że gdybym nie miała pewności co do źródła, nie byłabym taka natarczywa.

      Usuń
    3. Skoro Ty też brałaś udział w realizacji tej infografiki to oczywiście, zamieszczam podpis o źródle :) Dobrze, że upominasz się o swoje. Widocznie tam, skąd zaczerpnęłam grafikę ktoś ją sobie przywłaszczył. Już naprawiam. Dziękuję za informację o źródle.

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP