marca 20, 2015

FIT&FOTO post - Fitness i lifestyle jak się patrzy

Postanowiłam nadrobić zaległości i pokazać trochę nowych rzeczy, które działy się u mnie w minionym czasie. Biedronka nakusiła mnie na pojemniki do przechowywania żywności, które mam nadzieję brać regularnie na uczelnię. W tym samym też sklepie znalazłam książkę Agaty Młynarskiej, która choć tylko w jednej trzeciej okazała się jej autorstwa to i tak zapowiada się ciekawie. Przyczytam i zobaczymy, co ta książka zawiera. "Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu" znalazłam wśród książek wydawnictwa Burda Książki.





Bycie instruktorką Zumba Fitness i prowadzenie zajęć naturalnie sprawiło, że zaopatrzyłam się w ubrania przeznaczone dokładnie do zumby. Noszą się całkiem dobrze - lekko, wygodnie, ciękie materiały, przewiewne i nie ulegają zwężeniu po praniu. Jako, że czekał mnie maraton - 3 zajęcia pod rząd, było to wyzwanie, jak się później okazało nie tyle dla mojej kondycji, co... biustu. Po powrocie z zajęć mój biust cierpiał najbardziej; nic dziwnego - zumba to intensywne zajęcia kardiow z dużą ilością podskoków, obrotów i dynamicznych ruchów. Ze względów zdrowotnych zdecydowałam się na biustonosz sportowy z wysoką ochroną "antywstrząsową" - jak to się mówi w naszych kręgach. Całkiem przypadkiem biusyonosz ten pochodzi z najnowszej kolejci dostępnej w sklepach Adidas. Po pierwszym użyciu zdał egzamin i zdecydowanie stał się moją opoką, a biust ma się dobrze i pozostaje na swoim miejscu.




27 komentarzy:

  1. super jest ten zestaw pudelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż chce się być fit jak się patrzy na te zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny zestaw pojemników! <3
    No i ten staniczek adidasa <3 Zazdrocha o_0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrocha, mówisz?! ;D O, to bardzo miło ;))

      Usuń
  4. Zazdroszczę tego zestawu pudełek!
    Ta gazeta to jakiś miesięcznik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednorazowe wydanie Fitness. Widziałam je w Empiku i było do kupienia przez chyba dwa, trzy miesiące, o ile mnie pamięć nie myli. Wcześniej nie miałam jakoś okazji po nie sięgnąć, odłożyłam i teraz wreszcie zaczynam korzystać :)

      Usuń
  5. ja jeszcze nigdy na zumbie nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gorąco zapraszam! Mnóstwo energii, radości i spontaniczności :)

      Usuń
  6. mam taki sam stanik, jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Fajnie spotkać kogoś, komu też się spodobał. Pewnie dobrze Ci się nosi :))

      Usuń
  7. Świetny zestaw pojemniczków, muszę sobie dokupić ze 2-3 do swojej kolekcji :).
    Też mam stanik sportowy z Adidasa, ten sam model tylko kolor inny - świetnie trzyma biust i jest niesamowicie wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się Twój styl...te rękawiczki i buty, te kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplemencik ;)) Cieszę się. Uwielbiam żywe i pobudzające kolory na fitnessie :D

      Usuń
  9. Wybornie <3 Cód miód jak się patrzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez zazdroszczę Ci pojemniczków na płatki i jogurt i lunchbox :) muszę się zaopatrzeć :) plus komplet do treningów.. piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny staniczek. Dla mnie to podstawa. :) Bez dobrego sportowego stanika, ani rusz.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego się zdecydowałam. Dotychczas przy treningu siłowym wystarczały mi te o niskiej ochronie biustu, o cieńszej warstwie materiału. Przyszedł czas na zmiany. Bardzo potrzebne. Bo to w końcu zdrowie! :)

      Usuń
  12. Pudełeczka są super! :)
    A co do naszych piersi - trzeba dbać, bo na starość będą do pępka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaa :) Do pępka to jeszcze delikatna wersja. Słyszałam bardziej katastrofalne :) Zgadzam się z Tobą, że niedbalstwo w tej kwestii bardzo odbić się może na kształcie i zdrowiu naszych piersi ;>

      Usuń
  13. świetny sportowy post! a pojemniczków to Ci zazdroszczę :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stanik, a pojemniczków na jogurt Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja planuję zakup takiego pudełeczka, przydałby mi się oddzielny pojemniczek na sos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten z Biedrobki, który tutaj pokazuje jest właśnie z pojemniczkiem na sos :)

      Usuń
  16. bardzo mi się podoba ten stanik! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobny pojemnik na surówki i całkiem niezłe sie spisuj3 :) będąc tydzień temu w Polsce widziałam ksiazke mlynarskiej w biedronce, ale sie nie skupiłam, a) nie mam problemu z glutenem b) nie uważam mlynarskiej za specjalistkę w tej dziedzinie ... No ale zdasz nam pewnie relacje jaka jest ta ksiazka :) . Ładny biustonosz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż zachciało mi się treningu :) A niedługo zaczynam chodzić na zumbę :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP