kwietnia 12, 2015

Fit profile na Instagramie warte obserwowania

Wciągnął mnie ostatnio Instagram jak komara odkurzacz - jak gdzieś ostatnio usłyszałam. Oddałam więc swe kilkanaście minut czasu na poszukiwanie interesujących fotografii. Śledzę profile fitnessowe, które przepełnione są migawkami z treningów, chwytają ułamki chwil podczas ćwiczeń ćwiczeń na siłowni, umożliwiają podglądanie prężących się przed obiektywami fitnessek, ich gadżetów sportowych i sposobów na wystrojenie się na wyjście z domu w dowolnym stylu, jaki tylko sobie zażyczę. Zaletą Instagrama jest na pewno to, że mamy okazję podróżować w różne zakątki świata i poznawać kultury i style życia ludzi z różnych miejsc na świecie, a to wszystko zwyczajnie poprzez zdjęcia. Sami wybieramy, czyj styl życia i sposób przedstawiania życia jest dla nas interesujący.

I w gąszczu różnobrzmiących kont wiecie, mogłoby się mi wtedy przydać? Nazwy profili na Instagramie osób wciągniętych w fitness. Oczywiście sama takiej wtedy takiej listy nie miałam. Uruchomiłam skojarzenia, wyciągnęłam dawne zapiski, włączyłam Facebooka. I zaowocowało. Moje znaleziska motywują mnie teraz do ćwiczeń, fitnessu, zdrowego odżywiania i pozytywnego stylu życia. Instagram to stał się ciekawym sposobem na szybką motywację, gdziekolwiek jestem, nawet jeśli właśnie zmierzam na trening i potrzebuję dodatkowej dawki energii. Postanowiłam więc wszystkie te inspiracje i motywacje zebrać. Wybrałam te konta, które dają kopa najbardziej i wprawiają w miły nastrój do powstania z fotela i ruszenia swojego tyłka do ćwiczeń. Naprzód!


@JenSelter
Inaczej być nie mogło, aby Jen nie pojawiła się na wierzchołku mojej listy fitnessowych profili. Jest w ten dziedzinie prawdziwą królową Instagrama. Jej zdjęcia, w których rolę główną gra pupa, brzuch i biust obiegają dziennie cały świat dookoła. Świadczą, że można, że w fitnessie i trenowaniu na siłowni można osiągnąć zgrabne, jędrne i wysportowane ciało z apetyczną pupą. Jen jest tego świetnym przykładem. Jej ostatni filmik z ćwiczeniem na nogi i pośladki, który wykonuje na środku ulicy, tak mnie zagrzał do walki, że następnego dnia musiałam to wypróbować. I wiecie co sądzę o tym ćwiczeniu? - jest mocne!  Kolorowe ubrania, różne perspektywy ujęcia i zmieniająca się non stop sceneria - od siłowni, w której ćwiczy bohaterka tego profilu, przez plenery z zachodami słońca, po taras do ćwiczeń i basen - sprawiają, że profil Jen Selter wciąż motywuje i zachęca do ruszenia się z kanapy.


@PerfectBooties
Komuś brakuje motywacyjnych zdjęć wysportowanych sylwetek dziewczyn trenujących właśnie przy przyrządach na siłowni? To właśnie tam je znajdziecie. Dla mnie to postawa. Umięśnione pośladki, jędrne uda, wyćwiczone brzuchy. Wszystkie pozy, w których kobieca sylwetka wygląda najlepiej. Niektórzy sądzą, że niektóre z tych motywacyjnych zdjęć są poprawione w programie, choć ja tego nie widzę i myślę, że nie ma nic w tym złego, jeśli motywują jak mało co. Widok niczego tak bardzo nie poprawia mi nastroju, gdy mam zmęczone mięśnie po pracowitym treningu czy leniwą niedzielę.


@FitGirlsWorldWide
Śledzę FitGirlsWorldWide ze względu na zaskakujące filmiki - ciekawe ewolucje parze, perfekcyjne synchrony w ćwiczeniach na sali fitness czy w trakcie treningu pole dance. Zawsze coś mnie zaskoczy, zawsze pojawi się coś, czego nigdy nie widziałam. Po prostu zawsze coś nowego! To dla mnie, zwłaszcza jako trenerki, dodatkowe źródło innowacji. Mam dzięki temu kolejny cel, do którego mogę dążyć, aby nie złapała mnie nuda.

Na Facebooku odpowiednik tego profilu znajdziesz pod hasłem Fitgirlsguide.


@AnnaNystrom
Szwedka, która prezentuje się w najlepszych wydaniach. Szukasz sportowego pomysłu na wyjście, nonszalanckiego zestawu z dresem, czy kobiecego outfitu na obcasach? Tam go znajdziesz. Anna zamieszcza sportowe stylizacje gdziekolwiek się znajdzie - w domu, na spacerze, na boisku, przy wyciskaniu sztangi, na ściance wspinaczkowej, na ulicy. Śledzę jej profil za różnorodność sportowych wcieleń, które mają jednak ten wspólny smaczek, bliski mi styl.


@FitGirls_Inspire
Ten profil dostarcza nam codziennie nowych ćwiczeń, które możemy wykorzystać w naszych treningach. Filmy z wykonywanymi ruchami, motywacyjne zdjęcia, porównywane wizerunki sprzed i po przemianach fitnessowych, krótkie teksty mające nas zagrzać do realizacji swoich celów to na tym profilu powszedniość. Lubię ten profil za lekko krejzolskie publikowane filmiki, które rzeczywiście inspirują.

Ciekawa jestem, czy Wy już prześledziliście Instagram i sprawdziliście te fitnessowe profile? Zasypujcie mnie też własnymi propozycjami - inspiracji nigdy nie za wiele.

14 komentarzy:

  1. 2 znam, resztę chętnie poznam. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Instagram moze byc niezłą dawką motywacji:-) Szkoda ze nie da sie zapisywac tych zdjec, ja lubie zapisywac te fajniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, szkoda, ze nie da sie zapisac. Jedyny sposób to zapisanie w pamieci... własnej głowy i w pamięci znajomych ;)

      Usuń
  3. one codziennie pokazują powody, dla których warto <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie miałam motywacji do ćwiczeń, chociaż powinnam się trochę ruszać, bo coraz bardziej się krzywię :p

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne profile, sama je obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne profile, uwielbiam podpatrywać instagramowe fitneski, inspirują mnie codziennie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Och też uwielbiam takie profile, mogłabym je oglądać i oglądać. Znam całkiem sporo, ale tych oprócz pierwszego (O Jen się nie da zapomnieć :D) nie znałam. Całkiem fajnie się prezentują, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam tego typu profile. Polecam ci jeszcze @Fitness_Junkie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam instagrama!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah można się naoglądac pięknych ciał na tych profilach fundując sobie tym samym porządny zastrzyk motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo tak takie profileee meega mnie motywują:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak spojrzałam na te profile .. zdecydowanie musze sie postarać, chcę kiedyś sama być wzorem. Jedno jednak zauważyłam, większość dziewczyn publikuje instagramy innych szczupłych motywujacych dziewczyn, a moim zdaniem nie oto chodzi. A przynajmniej nie tylko o to.
    Super blog ma dziewczyna prowadząca Geek Pole - jest mocno przy kości, ale to jej zmagania dają kopa. Ktoś kto jest "tak nieestetyczny" na zdjęciach czy treningach i ma tyle pasji jest wzorem samozaparcia :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP