stycznia 31, 2016

Nowe legginsy do ćwiczeń Ultimate FIT Aop Yoga Adidas


Dużo będę mówić. W minionym czasie firma Adidas zaskoczyła mnie bardzo ciekawym wzornictwem. Legginsy z ich serii zdają się opowiadać historie, być zdjęciami natury i pejzaży. Moje wyczekane legginsy przedstawiają widok parku spowitego poranną mgłą. Świetnie obrazują, jak czuję się rano. Naprawdę uśmiecham się na widok tego melancholijnego wzoru. W dodatku pojawia się na moich nogach! Dowiesz się tym razem, o moich wrażeniach z ćwiczeń we wzorzystych legginsach marki Adidas. Opowiem, czy w parze z wzornictwem idzie też jakość.


Jak wyglądają w lustrze?
Wesoło jest zobaczyć takie oryginalne i kolorowe odbicie w lustrze na sali fitness podczas swojego treningu. Także rano i popołudniu podczas domowych ćwiczeń też bardzo się sprawdzają. Polubiliśmy się chyba ze wzajemnością. Od dawna poszukiwałam legginsów z dobrą wentylacją, elastycznością i dobrą wchłanialnością potu. Jak powiedziałam w poście zapowiadającym, możecie mi zazdrościć. Sama sobie zazdroszczę, bo pół roku przechodziłam po sklepach, aż wreszcie znalazłam w przecenie w Intersporcie. Są moim skarbem zakupionym dopiero niedawno i wreszcie doczekały się postu.



No masz Ci los! Czy jakość poszła w parze z estetyką?
A tak na serio, jakość znów świadczy o Adidasie na plus. Są cholernie dobre. Tak monotematycznie. Mogłabym powiedzieć coś zaskakującego. Pewnie chętnie byś usłyszał, że są do niczego i lepiej ich nie kupować albo podłożyć je najgorszemu wrogowi, by pękły mu na pupie w czasie treningu. A tu jak zwykle - wzorowo, perfekcyjnie i z klasą. Pamiętam, jak zachwycił mnie pierwszy sportowy biustonosz tej marki i pierwsze buty do biegania Adidas. Co do tego pierwszego, jeszcze nie pisałam bloga, jeździłam na nartach i grałam w koszykówkę. Moje piersi nie wnosiły żadnych skarg. Po prostu miały się dobrze w tym biustonoszu. Buty do biegania zaś możecie odkopać na zdjęciach w moich starszych postach i powiem Wam, że zawsze mnie zachwycają. Nieprzerwanie jestem zadowolona, odkąd je kupiłam. Dobrze się w nich ćwiczy, są lekkie.

Post o butach Hyperfast Adidas


Pokaż mi, co masz na sobie, a powiem Ci jakim jesteś człowiekiem!
Miałam nawijać przecież o legginsach! Wróćmy więc do nich. Leginsy Ultimate Aop Yoga Adidas są wykonane z miłego w dotyku materiału, niestety wyrzuciłam długo chomikowaną dla Was metkę, więc nie będzie informacji z papierka. 

Czy climalite rzeczywiście jest cool? Wreszcie wypowiem się o jakości.
Do szycia legginsów Adidasa użyto dobrego materiału, który świetnie oddycha podczas treningu. Są z serii climalite, a te zwykle bardzo dobrze radzą sobie z potem. Mimo, że uszyto tę parę w Cambodży, niech nie zwiedzą nas różne skojarzenia i uprzedzenia. Na uwagę zasługują szwy, które są bardzo silne i nie strzępią się. Nie lubię, kiedy odzież sportowa przeciera się i strzępi - to oznaczy, że jest słaba i spodnie mogą podziurawić się na udzie podczas biegania na bieżni. To kończyłoby żywot. Kto założy wtedy takie legginsy? Znam tylko jednego trenera, który ćwiczył kilka miesięcy w jednych leginsach z "przewiewami" na udach. Tym z legginsom z Adidasa to nie grozi. Dobrze, że mają też małą kieszonkę na sportowego iPoda lub chusteczkę. Świetnie trzymają się na pupie mimo braku sznureczka. Gumka jest na tyle mocna, że utrzymuje je na dobrym miejscu i nie spadają, choć wydaje mi się, że wybrałam ciut za duży rozmiar. Zaś gumka nie wbija się i nie uciska brzucha, zapewniając komfort podczas ruchów w czasie treningu.


Moja opinia
Leginsy Ultaop Yoga It sprawiają, że ćwiczy mi się wygodnie. Wygodnie także się je nosi, bo miałam je także w górach na rajstopach termoaktywnych. Dobrze reagują z potem i współpracują z człowiekiem podczas ćwiczeń. Jeśli ktoś z Was powie mi, że chce je kupić, odpowiem, że to doba decyzja. Na pewno nie ma czego żałować. Są moją perełką w odzieży sportowej i mam nadzieję, że na długo pozostaną. Oczywiście to konkurencyjna propozycja dla innych wzorzystych legginsów firm takich jak Reebok, Nike czy 4F, skierowana do ludzi, którzy lubią dobry desing, cenią estetykę wykonania i ładny wygląd oraz preferują kolorową odzież sportową.

Pieniążki, ach pieniążki...
Nasza Polska natura każde nam zawsze pytać: a ile za nie zapłaciłaś? Początkowo widziałam je w sklepie za... dużo za dużą cenę, jak na to, ile była gotowa dać. Wreszcie upolowałam, jak wspominałam na wstępie, je na wyprzedaży w Intersporcie za przeszło sto dziewięć złotych. Dla mnie, fitnesski i instruktorki ćwiczącej w zamkniętych pomieszczeniach, na salach fitness pora roku nie ma żadnego znaczenia. Ćwiczę w kolorowych ubraniach w zimę, wiosnę, lato i jesień, więc nie robiło to dla mnie dużej różnicy, że musiałam trochę poczekać. Jedynie ucierpiała na tym moja cierpliwość.

Czy Wam udało się w ostatnim czasie upolować jakieś perełki z odzieży sportowej? Miałybyście ochotę poćwiczyć w takich legginsach? Czy gustujecie w marce Adidas i za co doceniacie swój własny strój do ćwiczeń, w którym trenujecie?

25 komentarzy:

  1. Odlotowy wzòr! Bardzo ladne, Ci powiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że Ci sie spodobają ;*

      Usuń
  2. Stanik sportowy z Adidasa mam już przeszło dwa lata, niedługo chyba nawet będą to trzy lata i bardzo go sobie chwalę, ponieważ... Absolutnie nic się z nim przez ten czas nie stało! Szwy wciąż trzymają, kolor bez zmian, nic się nie rozciągnęło, nie porwało... Czym jestem bardzo zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się aż takiej trwałości. W związku z tym warto czasem wydać więcej, ale mieć pewność, że taki sportowy ciuch wiele przetrzyma :) Podejrzewam, że te leginsy będą Ci służyły przez długie lata :) A wzór mają świetny, sama planuję zakup jakiś kolorowych leginsów, ponieważ obecnie mam takie szarobure i pragnę koloru! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wspaniale. Moje biustonosze z Adidasa też się swietnie mają i nic sie z nimi nie dzieje po praniach. Wspaniale, że i Ty doceniasz markę i dobrze Ci się sprawuje ta odzież ;) Kolejna zadowolona :)

      Usuń
  3. Z własnego doświadczenia wiem, że legginsy z Adidasa można polecić :) super wzór, świetnie wygląda w połaczeniu z pomarańczowym stanikiem ;) uwielbiam takie kolorowe zestawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, cudownie wyglądają w połączeniu z pomaranczowym biustoboszem tej samej marki i z moja pastelowa koszulka na fitness, której akurat tu na zdjeciach nie widać :) Cieszę, że Ty również rekomendujesz Adidasa i teraz jeszcze bardziej mnie utwierdzasz w przekonaniu o dobrej inwestycji. Z moim pierwszym bialy biustonoszem tez po 6 latach nic sie nie stalo, a nowy pomarańczowy, cóż... jest dalej jak nowy! ;)

      Usuń
  4. Wzór spodni masz rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety komentarz ten był nie na temat, reklamujący środki odchudzające. Ten blog jest wolny od zachęcania Czytelników do klikania w strony niegodne zaufania, dlatego komentarz został ukryty. Przykro mi. Na pewno chętnie przeczytalibyśmy jakąś Twoją własną, autorską opinię.

      Usuń
  6. Leginsy są ładne, ciekawe jak sprawdziły by się na grubszej osobie, czy szwy by tak trzymały i nie przecierały się między udami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, szwy są silne. Nie wiem jednak jak mają osoby o bardziej obfitych kształtach. Nigdy nie byłam w ich skórze. Może im się często odzież przeciera... ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś polowałam na jakąś przecenę legginsów, ale w końcu zwyciężyła ciekawość i kupiłam legginsy gymhero :D ostatnio za to udało mi się zakupić szorty nike za 70 zł na przecenie i również jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję udanych łowów. Wiem jak wiele potrafią wnieść dobre zakupy :) Poznałam dzięki Tobie nową firmę z legginsami. Nie słyszałam jeszcze o gymhero. Zaraz to obczaję :)

      Usuń
  9. Wyglądają naprawdę świetnie :) Ja co prawda jak na razie byłam zwolennikiem Nike (mam ich buty) i z Adidasa nic nie mam to nie powiem, że przygarnęłabym porządne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki miły komentarz. Dziękuję. Obyś miała okazję przygarnąć takie legginsy, to sama rozkosz w takich ćwiczyć. :)

      Usuń
  10. Uwielbiam Adidasa, za ubrania - ich jakość, desing i wyjątkowość- ale te ceny... Jednak uważam, że mimo wszystko warto dopłacić i mnie naprawdę świetne ubrania na lata. Mam stanik od nich od ok roku - mogłabym go sprzedać jako nowy :D bluzy, koszulki... to samo. Własnie idą do mnie cudownie pstrokate legginsy z wyprzedaży na sklepie internetowym, napewno sie pochwale ♥

    Ps - również obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenię Twój wyczerpujący opis tego, co podoba Ci się w marce, którą lubisz. Koniecznie mi się pochwal, gdy dojdą do Ciebie legginsy, bo czekam z niecierpliwością. :)
      Dziękuję za obserwację! Do miłego ponownego zobaczenia ;)

      Usuń
  11. No i na wyprzedaży można ze spokojem kupić takie legginsy, ale generalnie cena za nie jest kosmiczna, choć sam produkt bardzo fajny i myślę też, że jakościowo ciuchy adidasa są ok. Mam też kilka par upolowanych na wyprzedażach i do tej pory nic się z nimi nie dzieje, a mam je już dobry rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie kolorowe rzeczy do ćwiczeń, bardzo mnie motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako miłosniczka stylu nazwijmy to aloha:P cudowne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że udało ci się je upolować - mają przepiękne wzornictwo, a jako fanka dobrego designu Ci mówię - chowaj się kobieto przede mną, bo jak cię znajdę to je stracisz <3 serio, są przeeeświetne!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP