maja 19, 2016

Czytam w maju - nowości fit, kulinarne i sportowe

Trzy książki: fit, kucharska i o sporcie. W maju i w najbliższych miesiącach koniecznie sięgnij po książkę z przepisami Kingi Paruzel "Fit słodkości". Hitem na pewno okaże się biografia piłkarza Roberta Lewandowskiego "Lewy. Chłopak, który zachwycił świat". Warto też sięgnąć po klasykę wśród książek kucharskich "Kalicińscy od kuchni".


"Kiedy trapi Cię nuda - trzymaj w ręce książkę Burda." Taka ostatnio konkluzja zagościła w mojej głowie, kiedy spojrzałam na półkę wypełnioną najnowszymi i najlepszymi nowościami książkowymi minionego czasu.  Ukryć tego wrażenia jakoś przed Tobą nie potrafię. Tak już się stało, kiedy wydawnictwo Burda postanowiło podzielić się ze mną nowościami książkowymi w tematach, które mnie interesują. Jakimi? Uwielbiam zdrową żywność, urozmaicone obiady, nowe przepisy, sportowe wyzwania i ekscytujące biografię. To jasne! Oni to wiedzą, dlatego przysłali mi 3 książki, które proponuję także Tobie, jeśli szukasz tak jak ja wrażeń sportowych i lubisz dobrze i zdrowo gotować.

Post powstał przy współpracy z wydawnictwem Burda.

  

"Fit słodkości" Kinga Paruzel

Naturalnie słodkie i zdrowe... takie mają być przepisy, jak sądzę po okładce. Na kolejnych kartkach tej książki odkrywam, że takie właśnie są! Ale ciii... bo jeszcze przepisów nie popiekłam. Napiszę jeszcze wiele o tej książce w niedługim czasie.

Desery i wypieki Kingi Paruzel są nie tylko lekkie i nadają się dla tych, którzy dbają o linię, szczupłe ciało oraz zachowanie ogólnego zdrowia. Wiele z nich jest także bez glutenu, dla osób nietolerujących laktozy, dla wegan, bez cukru rafinowanego, czy tak jak dla mnie, osób na które alergicznie działać mogą zjedzone orzechy.

"Lewy - chłopak, który zachwycił świat" biografia o Robercie Lewandowskim


Nawet każde dziecko wie, że Robert Lewandowski jest obecnie najbardziej bramkostrzelnym sportowcem, a jego żona to znana w całej Polsce mistrzyni karate, trenerka fitness i popularyzatorka witaminowych koktajli i zdrowej żywności. Dlatego pewnie wielu będzie interesowało to, jakim jest człowiekiem jej mąż i kto kogo bardziej wspiera w osiągnięciach, gdzie każde z tej pary osiągnęło praktycznie szczyt w swojej dziedzinie sportu.

Więcej o tej książce powiem w jednym z najbliższych postów. A którym? Dowiecie się będąc na bieżąco z moim blogiem.


Książka kucharska "Kalicińscy od kuchni"

To moim zdaniem dobry prezent na pierwsze mieszkanie. Książka kucharska - ktoś mógłby zapytać: dlaczego? Dlatego, że to klasyka taka sama jak przysiad wśród klasyki ćwiczeń fitness. Po protu must have, jeśli chcesz samodzielnie przeżyć. Przepisy tutaj są na każdą okazję, a przede wszystkim: gotując według tej książki, z głodu nie umrzesz.


Znalazłam tutaj różnorodne przepisy. Od chaczapuri, zupy z lubczykiem, po chłodnik. Warto upiec chleb kukurydziany i zjeść go z omletem z ciecierzycą. Hitem mogą okazać się naleśniki z mąki gryczanej lub domowa focaccia.

A Tobie, która pozycja przypadła najbardziej do gustu? Jaka książka marzy się Tobie? Jaką najchętniej chciałbyś zobaczyć w Twojej biblioteczce? Po jakie książki najczęściej sięgasz?

20 komentarzy:

  1. fit sodkości mnie najbardziej z tych książek interesują, ale chyba na próżno szukać tam wegańskich przepisów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu cię zaskoczę ;) Są tam wegańskie przepisy! ;) Wkrótce zdradzę więcej przykładów i jeśli tu wpadniesz, to na pewno się przekonasz, że są wegańskie też :)

      Usuń
  2. Tez zainteresowały mnie fit słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że fit słodkości na razie prowadzą 2:0 :)

      Usuń
  3. zdecydowanie słodkości i biografia Lewego! 3 pozycja zapewne ciekawa ale ja lubię w książkach coś charakterystycznego a nie ogólny zlepek przepisów- np w wakacje na pewno nabędę Jaglany detox bo uwielbiam kaszę jaglaną i na pewno znajdę tam dla siebie masę inspiracji, planuję też w końcu zaopatrzyć się w Jadłonomię bo strasznie ciągnie mnie do kuchni roślinnej. Ps wszystkie 3 Twoje pozycje to świetny pomysł na prezenty dla najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaglany detoks?! :) Bardzo miło wspominam tę książkę :) Idealna dla jaglanych freków :) Tutaj podrzucam Ci mój post o książce Jaglany Detoks: http://positivefitlife.blogspot.com/2015/10/warta-uwagi-ksiazka-o-oczyszczaniu.html

      Usuń
  4. Uwielbiam przepisy Kingi! Czekam aż jej najnowsza książka trafi do mnie na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jeszcze troszkę. Cierpliwości :)

      Usuń
  5. Właśnie ta ksiażka Kingi Paruzel najbardziej mnie zaciekawiła! Słyszałam o niej już wcześniej same dobre opinie i koniecznie muszę ją mieć. Zapowiada się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe, że słyszałam już takie pozytywy o książce Kingi Paruzel tak wcześnie :) To dobrze wróży na przyszłość ;)

      Usuń
  6. Chyba też się skuszę na te Fit Słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo czyżby czekała Cię wizyta w księgarni?

      Usuń
  7. Słodkości fit zawsze na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vela, Ty zawsze przychodzisz z moim ulubionym pozytywnym ładunkiem :D

      Usuń
  8. Oj ja niestety w maju nie czytam, bo nie mam czasu :P będę nadrabiać książkowe zaległości od lipca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz pamiętać o moim zestawieniu, albo zrób sobie stos książek na półce do przeczytania :D Dzięki temu, nie zapomnisz o świetnych pozycjach :)

      Usuń
  9. Najchętniej przeczytałabym Fit słodkości, świetnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, widzę, że każdy kto jest fit lubi też skosztować deserów i wypieków fit :)

      Usuń
  10. Widze ze chyba nie zarabiasz na swoim blogu, a możesz połączyć swoja pasje z zarobkiem, przy twojej pozycji w google mozesz niezle zarobic, jest sposób na spieniężenie bloga o niemal każdej tematyce, wygogluj sobie - jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozory mogą mylić ;)
      A wybacz, nie będę w ten sposób googlować Twoich postów...

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP