listopada 02, 2016

Ulubione FIT wpisy na blogach w minionym miesiącu

Podsumowanie miesiąca będzie tym razem trochę inne niż zwykle. Znajdą się w nim najnowsze wpisy z tego miesiąca, które najchętniej były przez Was czytane i podlinkowane. Ten miesiąc stał pod znakiem trendów, nowości i tego, co modne, a jednocześnie warte wprowadzenia. Polecam tylko to co wartościowe i nie zmierzam ślepo za każdymi trendami. Będzie o diecie, przepisie na ciasto bez cukru i glutenu, treningu spalającym tłuszcz i sekretnym sposobie na przyśpieszenie metabolizmu, dzięki któremu przybędzie Ci energii i pozbędziesz się stresu.




Czy dieta w byciu fit jest na prawdę najważniejsza?

Czy wystarczy dobrze się odżywiać, aby być fit? Na talerz podałam dietę i zdrowe odżywianie. Czy dieta jest sekretnym sposobem na wyszczuplenie ciała? We wpisie opowiadałam Wam, co jest w rzeczywistości najważniejsze w osiągnięciu efektów w odchudzaniu i dążeniu do szczupłej sylwetki domowymi sposobami.

7 trików by spalić więcej tłuszczu i wycisnąć więcej na treningu 

Wpis bardzo chętnie przez Was czytany. Zawiera triki, które pozwolą Ci spalić więcej tłuszczu w czasie treningu. Sprawdź, co możesz zrobić, by Twój trening dał Ci więcej i był bardziej intensywny. Dowiesz się także, jak udoskonalić swój trening, gdy ćwiczysz samemu. Proste i konkretne wskazówki.

8 FIT produktów, które są trendy i zainspirują Cię do zdrowego gotowania 

W tym wpisie odkrywam przed Wami ciekawe nowości w produktach FIT i zdrowym odżywianiu. 8 inspirujących produktów, które są teraz modne, a o których być może jeszcze nie słyszeliście. Wiele z nich jest egzotycznych z nazwy, więc pomyślałam, że uchylę rąbka tajemnicy i opowiem Wam jak smakują, jak je przyrządzić oraz w jaki sposób wpłyną na nasze zdrowie, młodość i sylwetkę.


 

Sposób na redukcję stresu, przyśpieszenie metabolizmu, czyli 8 zalet tego sposobu

Wielu ludzi pragnie być fit, choć nie po drodze jest im na salę fitness, nie zdążą na siłownię przed jej zamknięciem danego dnia i trudno zmobilizować się im do ćwiczeń w domu. Jest pewien sposób na szczupłą sylwetkę, który lekarze polecają wraz z odchudzaniem. Co to za sposób? Dowiesz się w tym wpisie.

4 trendy FIT w odżywianiu, które Cię zaskoczą

Skoro o trendach mowa to tutaj zgromadziłam 4 najgorętsze hity w zdrowym jedzeniu. Trendy w odżywianiu, które polecają znane fitnesski. Oczywiście wybrałam te trendy, które warte są, moim zdaniem, zastanowienia i wprowadzenia we własne życie. Często zapominamy o prostych daniach i znanym jedzeniu, które może mieć wspaniały wpływ na nasze trawienie i samopoczucie. Sprawdź, co na talerzu jest teraz na fali.


Wpisy na innych blogach


Meg's Handmade - Bananowo-marchewkowe ciasto bez glutenu i bez cukru

Ci, którzy znają mnie i mojego bloga, wiedzą, że przyjaźnię się z blogerką i autorką bloga Meg's Handmade. Meg w tym miesiącu przygotowała powalający przepis na bananowo-marchewkowe ciasto bez glutenu, a w dodatku także bez cukru. Inspiracją do stworzenia było ciasto na muffinki. Jest to fenomenalna fit przekąska, którą mam zamiar wypróbować w mojej kuchni.

Wizyta u dietetyka, czyli odchudzanie stało się biznesem 

Prawdziwą przygodę przeżyłam czytając relację z wizyty u dietetyka, jaką zdała Ania. Okazało się, że zapłaciła za niezły biznes, który ktoś wymyślił umawiając ludzi na płatne konsultacje. Dietetyk nie rozpisał Ani żadnego imponującego jadłospisu i nie analizował z nią jej błędów żywieniowych, jakie popełnia, a które uniemożliwiają jej zrzucenie na wadze. W zamian za to polecał herbatki odchudzające i inne sztuczne specyfiki. Powodują szybką i krótkotrwałą utratę wagi, lecz nie mają nic wspólnego ze zdrowiem.

Przepis na placek dyniowo-marchewkowy

Dyniowe inspiracje przechodzą głębiej kuchnię. Już krem z dyni wszyscy znamy (ja też i często go gotuję od lat). Tym razem, dla szczęśliwych posiadaczy dyni z ogródków mam dobry przepis na placek dyniowo-marchewkowy z bloga Make Life Easier. Ci, którzy znają tego bloga z powodu jego autorki, Kasi Tusk, mogą pozytywnie się rozczarować, znajdując tam również zdrowe przepisy na smaczne wypieki i dania oraz wpisy o aktywnym stylu życia spod pióra przyjaciółek Kasi.


Co Ciebie zainspirowało w tym miesiącu? Co najbardziej podobało Ci się na blogach? Jakie wpisy zapadły Ci w pamięć i najbardziej Ci się podobały?

16 komentarzy:

  1. O, jak miło! :) :) Cieszę się, że mój przepis przypadł do gustu ;) chętnie przyjrzę się bliżej pozostałym wpisom, bo zapowiadają się naprawdę inspirująco! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam, musiałam, musiałam, Meg! Takie ciacho, aż grzech nie przekazać przepisu dalej :)

      Usuń
  2. Inspirująco :) dziś będę biegać :D
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym bardzo chciała, żeby w końcu udało mi się zdrowo odżywiać, bo żyję praktycznie na samym chlebie i jogurcie :P Stąd najbardziej inspirują mnie zdrowe i łatwe przepisy! Może w końcu się wezmę za siebie.

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z moim blogiem masz wielkie na to szanse ;) Nic tylko korzystaj z podpowiedzi :) Trzymam za Ciebie wszystkie kciuki :D

      Usuń
  4. O i mam co czytać ;)
    Sama zaczynam zmieniać nawyki żywieniowe i zyciowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. Obyś zostałam z nami i ze zdrowymi nawykami na dłużej ;)

      Usuń
  5. postanowiłęm trochę poćwiczyć... ale nic siłowego tylko dla rozruchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie, Łukaszu :) Bardzo mądrze: nie za ciężko, by motywacja opadła, a wystarczająco by czuć się lekko. Możesz mieć te poczucie sukcesu, że ruszyłeś się i nie zasiedziałeś na kanapie. Brawo!

      Usuń
  6. W odpowiedzi na pytanie :)
    Myślę że nie ma problemu z łączeniem podkładów, jedynie jak masz uczulenie na jakiś konkretny składnik. Ja mieszam od dawna różne podkłady i nigdy mi nic nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu więcej chęci i motywacji do dalszego działania! Robisz dobrą robotę, z pewnością będę zaglądać częściej! No i oczywiście obserwuję! :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Takie słowa to miód na moją blogerską duszę :)

      Usuń
  8. Uuu będę miała co czytać do popołudniowej kawy <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP