marca 30, 2017

Najlepsze FIT wpisy na blogu w minionym czasie #3

Pomyślałam, że skoro każdy jest zabiegany to nie może stać na przeszkodzie, by umknęła spora dawka fit wpisów na moim blogu. A było ich całe mnóstwo! Dlatego dziś podrzucam Ci najciekawsze wpisy z ostatniego półtora miesiąca, które napisałam. Jeśli wcześniej nie znalazłaś czasu, by je przeczytać, teraz masz okazję. Korzystaj, bo później już nie będzie drugiej takiej szansy.

Chciałam Wam gorąco podziękować, że odwiedzaliście mój blog tak często, czytaliście wpisy tak gromadnie i gęsto komentowaliście z pozytywną dawką energii. Szykuję wiele rewelacji i nowości na przyszły miesiąc, więc bądźcie na bieżąco. Cieszę się na wspomnienie towarzyszącym, tym wpisom, emocji, burzliwych dyskusji i sporej dawki zdziwionych "nigdy wcześniej o tym nie słyszałam". Dzięki, że byliście ze mną!



5 ciekawostek, jak wybrać najlepsze fit produkty

Jak zorientowałam się, że niektóre zdrowe produkty tylko udają, że są zdrowe, a tak na prawdę nimi nie są? Dowiesz się w tym popularnym wpisie. To bardzo odkrywcze ciekawostki, o których jeszcze nigdy wcześniej nie wspominałam na blogu. Cieszę się, że docenialiście te wskazówki, pisząc w komentarzach. Wielu z Was po raz pierwszy dowiedziało się na przykład, w jaki sposób barwiony jest ciemny chleb, by wyglądał na razowy.


Najlepsze rady, jak powstrzymać podjadanie słodyczy

Opowiedziałam Wam tutaj o tym, jak podjadałam słodycze i jak z nimi walczyłam. Skuteczne były między innymi zdrowe zamienniki słodyczy, które zastępowały mi kupione w sklepie batony, czekolady. Cieszę się, że trafne okazały się wszystkie moje sposoby radzenia sobie z podjadaniem, jak pisaliście w komentarzach. Niezbędne także okazały pewne psychologiczne sposoby - bo jak się coś zabiera (słodycze), to pozostaje pustka i trzeba sobie także coś dać.




Dlaczego aktywni ludzie są bardziej inteligentni?

To nie mi, a fakt, jak napisałam w tym wpisie. Nie zdajesz sobie sprawy, jak uprawiając sport i chodząc na zajęcia fitness pomóc sobie możesz w myśleniu, koncentracji, uwadze, a wreszcie w podwyższeniu własnej inteligencji. Sprawdź, jak pomóc sobie, być bardziej inteligentnym i sprawić, by Twoja praca umysłowa była wydajniejsza, a pomysły lepsze!

6 oznak przetrenowania i  zmęczenia fitnessem

Bardzo ważny wpis. Zobacz, jak rzadko myślimy o tym, że jesteśmy przetrenowani lub zastanawiamy się, czy aby się nie zmęczyliśmy fitnessem, by nasze ciało odmawiało współpracy. Krwotoki z nosa, drżenie rąk - te i inne objawy przetrenowania poznacz, czytając mój wpis.


Najlepsze rady, jak skutecznie wyszczuplić ciało

To strzał w dziesiątkę! Okazało się, że wciąż poszukujecie tego, co najbardziej sprawdzone i najlepsze w wyszczupleniu ciała. Postanowiłam Wam po prostu to dać! Odszukałam to, co mi najlepiej pomogło, a także moim znajomym. W tym wpisie znajdziesz tylko najlepsze rady na szczupłą sylwetkę. Są na prawdę skuteczne!



 

Jak zostałam instruktorką zumby?

Moja historia jako instruktorka zumby fitness wciąż się rozwija. Po latach mam już zupełnie inne przemyślenia, inaczej pochodzę do tego, czy szkolenie zumby fitness miało sens. Rozwijam się sama i staram się wciąż uczyć nowych rzeczy. Wiem, że gdyby wtedy ktoś powiedział mi parę istotnych rzeczy albo dwa razy bym się zastanowiła albo lepiej przygotowała. Tym razem to ja mówię te parę istotnych rzeczy, które warto wiedzieć, nim rozpocznie się przygodę z zumbą.


7 najnowszych FIT trendów w kuchni

Tu poznasz topowe i modne produkty, które obecnie królują na zdrowych talerzach. Doceniają je osoby, które zdrowo i aktywnie pragną się odżywiać. Makaron, orkiszowy - to tylko dwa z siedmiu godnych uwagi produktów, które dobrze jest choćby znać i sięgnąć, gdy będziesz w szale zdrowego gotowania.




Jak się skutecznie odchudzać

Cieszę się, że wiele osób chętnie czytało ten wpis. Mogę powiedzieć, że stał się bardzo popularny. Jednak była to dobra sława, bo moje słowa nie były laniem wody. Nikt nie krył tego, że moje pomysły okazały się, o tyle oryginalne co skuteczne i pomocne. Konkretne wskazówki, o tym, co warto zmienić i czego się trzymać, by skutecznie odchudzić swoje ciało.


5 rzeczy, które powinnaś robić każdego ranka, by być zdrową

Opowiedziałam Wam, jak moje poranki, z kompletnie nie zdrowych stały się ekstra fit! Wreszcie pierwsza godzina po obudzeniu pozwala mi, by dzień był wspaniały! Dzięki tym paru trikom mam zapał do pracy, pisania na blogu, mój metabolizm rozkręcony, a ja zdrowa!


2 częste błędy popełniane na siłowi

Mega popularny stał się ten wpis. Cieszę się, że spodobał się Wam, co daliście wyraz w odwiedzinach i komentarzach. Dziękuję bardzo. Wciąż wielu z Was popełnia dwa błędy, które utrudniają Wam odniesienie sukcesu na siłowni, a nawet powodują kompletną klapę. Koniecznie sprawdź, jak możesz uniknąć tych błędów i  udoskonalić swoje treningi.



Które wpisy wpadły Ci w oko i masz zamiar je przeczytać? Zdradź mi, proszę, które z tych wpisów najbardziej Ci się spodobały i co mogłabym poprawić, aby blog był dla Was jeszcze przyjemniejszym miejscem.

14 komentarzy:

  1. Kilka postów mi się spodobało i na pewno przeczytam. Wiem, że brak czasu to głupie wytłumaczenie ale skutecznie utrudnia mi bycie fit. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że kilka moich wpisów przypadło Ci do gustu. :) Taaak, da sie być fit, będąc zapracowanym. Jest trudniej, ale nie jest to niemożliwe ;) Trzymam kciuki!

      Usuń
  2. Zdjęcia są wykonane przez Ciebie?
    Co do wpisów, na pewno zajrzę do niektórych i zostawię tam po sobie swój ślad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko niektóre zdjęcia są mojego autorstwa. Wciąż się doszukałam i szlifuję swój warsztat foto, dlatego jeszcze nie wszystkie moje zdjęcia są udane. Wiele wciąż jeszcze się nie nadaje. Nie potrafię jeszcze oddać w pełni mojego zamysłu i wyobrażeń z moich myśli. Dlatego korzystam zdjęć na licencji odpowiednich dla blogerów z adekwatnych źródeł. Proszę o cierpliwość, a może przyjdzie taki czas, że wszystkie zdjęcia na bloga będę robiła sama. :) Cieszę się, że zostawisz po sobie ślad. Wartościowych i miłych komentarzy nigdy dosyć ;) Miłego czytania :)

      Usuń
  3. Parę wpisów ominęłam z braku wolnego czasu, więc chętnie przeczytam. Super, że przypominasz najciekawsze Twoje artykuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że masz ochotę przeczytać moje wpisy. Miłego czytania :)

      Usuń
  4. Ale mi się zdjęcia poobają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Akurat zostały dobrane z banku. Po za jednym ;)

      Usuń
  5. Ciekawe wpisy! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie :) Trzeba będzie się bliżej zapoznać z tymi wpisami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje wpisy Ci się podobają. Dziękuję :) Myślę, że warto poczytać. Miłego czytania ;)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP