maja 26, 2017

Ciekawe wpisy na blogu w ostatnim czasie #5

To podsumowanie to miły akcent kończący miesiąc. Wybrałam parę fit wpisów, które moim zdaniem są unikalne i będą na topie jeszcze długi czas, przez co możecie je przeczytać bez obaw dziś albo nawet jutro. Pomagają dbać o sylwetkę, poznać najnowsze trendy w fit stylu życia i zadbać o swoje dotychczasowe rzeczy, które pozwalają Ci trenować do upadłego. Po za tym w tym miesiącu pojawił się też jeden prozdrowotny wpis o tabletkach odchudzające i mojej opinii o nich. To do dzieła!

Chciałam Wam też podziękować, że jesteście ze mną na Instagramie i dzielnie śledzicie wszystkie moje wpisy na Facebooku. Jest mi tam z Wami super! Oby tak dalej, nam dobrze razem było na Insta i Fb ;)






Hit: Najnowsze trendy w zdrowym odżywianiu

Trendy w zdrowym odżywianiu nieustannie dostarczają nam nowości. Dzięki nim moja spiżarnia i lodówka poszerzyły się o wiele zdrowych produktów, które zastępują mi te niezdrowe i wpływają na moje dobre samopoczucie. Uwielbiam szperać i poznawać nowe trendy w żywieniu. Mogę przyglądać się moim starym nawykom z dystansem i oceniać nową modę. Zobacz, jakie trendy są teraz na czasie i za którymi warto podążać, a które lepiej omijać.





Nowe trendy w treningach fitness - poznaj nowe zajęcia

W tym wpisie podrzucę Ci parę pomysłów na nowe treningi, które dostępne są w klubach fitness. W niektórych klubach są już prawie wszystkie z nich, w innych dopiero pojawiają się pojedynczo. Sprawdź, które są dla Ciebie. Wielbicielki treningów fitness, które odwiedzają mój blog regularnie, już wypowiedziały się. Wyszedł niezły koncert życzeń. Zdania są podzielone! ;)




Jak wyszczuplić nogi i brzuch? - 7 sekretów szczupłej sylwetki

Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego wpisu, będą z powodzeniem wyszczuplisz swoje nogi i brzuch. Jest to dużo łatwiejsze, gdy masz pod ręką garść sprawdzonych trików, wskazówek i porad. Poznaj 7 sekretów szczupłej sylwetki i ciesz się szczupłymi udami i płaskim brzuchem. W komentarzach wiele z Was zapewniało, że te rady działają. Dzięki, cieszę się!


3 rzeczy, które powinieneś robić co sezon treningowy

Poznaj 3 rzeczy, które często zaniedbujemy, a powinno się je robić co sezon treningowy. Są ważne, bo wpływają na komfort podczas ćwiczeń. Dzięki przykładaniu się do tych 3 rzeczy nie muszę się martwić, ani nie rozczarowuję się w pozostałe dni przed treningiem. Ciekawi Cię co to takiego? Zerknij i się dowiedz.



Tabletki odchudzające - czy można bezpiecznie i zdrowo dzięki nim schudnąć?

Ten wpis budził sporo emocji i kontrowersji. I dobrze. Ważne tematy powinny powodować burzę i obalać dotychczasowe mity i szkodliwe wierzenia. Poznaj moją opinię o tabletkach odchudzających. Dowiesz się, czy istnieją takie, dzięki którym można w bezpieczny i zdrowy sposób skutecznie schudnąć.


Co Ciebie najbardziej zaciekawiło? Który wpis masz ochotę przeczytać? O czym chętnie innym przeczytał(a)byś w następnym miesiącu? Co chciał(a)byś zobaczyć na moim blogu?

12 komentarzy:

  1. Ciekawe wpisy, na pewno bardzo przydatne ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dawkę motywacjii Kochan a:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, czasami trzeba gromadzić takie tematy w jednym poście, bo można się pogubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) Lubię takie podsumowania, bo wiele ułatwiają i porządkują wszystkie fajne wpisy w jednym miejscu :)

      Usuń
  4. Podziwiam ludzi, którzy są fit. Ja jakoś nie umiem, jednak chce się za to zabrać żeby w końcu wyglądać tak jak zawsze chciałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bycie fit to dla mnie wielka frajda. Wiesz, to już styl życia. Nie mogłabym bez tego. Jestem pewna, że jeśli zostaniesz ze mną na dłużej i będziesz często zaglądać na mojego bloga to wprowadzenie zdrowych nawyków przyjdzie Ci 100 razy łatwiej :)

      Usuń
  5. Super podsumowanie i zbiór wpisów w jednym ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Cieszę się, że Ci się podoba :) Zapraszam do czytania kolejnych moich wpisów :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu dlatego takie zestawienie ciekawych wpisów bardzo mi się przyda. Będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się bardzo :) Zapraszam znów! :D

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam gorąco!
E. L.

TOP